Ako pracujeme

Najprv pochopíme biznis. Až potom navrhneme riešenie.

Nepredávame produkty ani technológie. Každý projekt začíname tým, že sa staneme súčasťou tímu klienta a porozumieme jeho situácii, cieľom a výzvam.

Skôr než navrhneme technológiu, starostlivo načúvame a kladieme správne otázky:

  • Kde vás procesy brzdia?
  • Kde sa stráca čas alebo peniaze?
  • Kde ľudia vykonávajú rutinné alebo časovo náročné manuálne aktivity?

Keď vieme, čo je skutočná príčina problému, navrhujeme riešenie, ktoré spája:

  • biznis pravidlá
  • procesný pohľad
  • vhodné technológie
  • uvoľnenie potenciálu ľudí a dostupných dát

Naše riešenia nie sú len o IT.
Sú o zmene fungovania, ktorá vedie k vyššej efektivite, zrozumiteľnosti a lepším výsledkom.

Náš prístup

Náš prístup stojí na troch pilieroch, ktoré zabezpečia, že zmena bude nielen efektívna, ale aj do budúcna udržateľná.

  1. Dizajn optimalizácie a automatizácie

    Najprv proces, potom technológia.

    V tejto fáze analyzujeme váš operačný model a identifikujeme miesta, kde vo vašich procesoch a aktivitách sa stráca výkon, čas alebo zmysel.
    Zameriavame sa na:

    • neefektívne, redundantné alebo ručne riadené činnosti,
    • nespolupracujúce oddelenia alebo nejasné kompetencie,
    • skryté prekážky a výnimky vo vašich kľúčových procesoch.

    Až po optimalizácii navrhujeme, ktoré činnosti je vhodné automatizovať alebo digitalizovať – s dôrazom na to, čo dáva reálny zmysel a prinesie merateľný efekt.

  2. Výber technológie a implementačného partnera

    Najprv využijeme, čo máte. Potom navrhneme, čo má zmysel.

    Technológia je len nástroj. Preto vždy v prvom kroku hľadáme spôsob, ako využiť potenciál existujúcich platforiem a dodávateľov – bez nutnosti veľkých zmien. Ak je však zmena nevyhnutná, navrhujeme ju realizovať transparentne, odborne a nezávisle, s dôrazom na:

    • objektívny výber technológie a partnera
    • pripravenosť vašej organizácie na zmenu
    • minimalizáciu rizík v ďalšom priebehu projektu

    Pomôžeme vám pripraviť aj realizovať priame zadania alebo výberové konanie tak, aby boli spravodlivé, efektívne a orientované na hodnotu.

  3. Riadenie dodávky projektu

    Od štartu až po výsledok – s dôrazom na spoluprácu a zmenu.

    Dodávka riešenia je kritická fáza, kde sa rozhoduje o úspechu. Bez ohľadu na to, či ide o nový projekt alebo projekt v krízovom stave, vstupujeme do spolupráce ako partner, ktorý:

    • stráži dohodnutý rozsah, termíny a rozpočet,
    • riadi súčinnosť medzi vami a externým dodávateľom,
    • hľadá obchodný kompromis a technické reštartnutie projektov k ríze
    • zaisťuje efektívne zmenové konania a adaptáciu ľudí na nové procesy.

    Neposudzujeme len to, čo sa má dodať – ale ako to bude fungovať vo vašom reálnom prostredí. Pomáhame internému tímu zvládnuť zmenu tak, aby bola prijatá a udržateľná.

Signály, že vaša firma potrebuje zmenu

  • Interní ľudia tvrdia, že už viac optimalizovať sa nedá
  • Dlhodobá nespokojnosť s aktuálnym dodávateľom ERP
  • ERP skôr generuje manuálnu prácu navyše ako pomáha automatizovať rutinné činnosti
  • Detail fungovania procesov je len v hlavách expertov

Je vám niečo z tohto povedomé? Porozprávajme sa o riešeniach.

Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sú uložené vo vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú stránku, a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.